Followers

NumBer BerDaFtaR

Sunday, January 16, 2011

InDaH Di McD NiLAi



haRi ni HaRi Yang SunGGuh iNdah buat diRiku.... haaa.. korang semua mesti tertanya2 knape kan kan kan...haha.. first of All... ni laa post kedua yang aku telah buat sejak blog aku diwujudkan..mmg pelik kan nape aku dah lame x wat post kedua sjak blog ni ditinggalkan macam tu jer... aku ni actually mmg malas skit nk menaip tapi disebabkan aku dah ade inspirasi baru.. so aku pun nak mula cergaskan smula blog aku... Eh eh.. cakap punya cakap... lupa plak nk ulas pasal tajuk atas tu..

NIlai itu sbnarnye tempat yg aku jarg2 meninggalkan kesan tapak kaki di situ... disebabkan hari sabtu merupakan cuti umum bg skitar lembah klang..so aku amik idea utk drive ke sane utk jlan2...lagi pn kat situ ade member aku...so aku drive sorg2 pada jAm 12.50pm mghala ke sane... stibenye di sane..aku lepak di masjid...(maksud aku solat zohor skali)..after slsai ibadah wajib tu, aku pn msj laa member aku dh siap ke blom..time tu member aku ajak lepak mcd je.. haa..sbb tu gmbr mcd yg aku letak..kitrg kat mcd xde laa wat ape sgt.. cuma lepak mkn, study, on9..dlm aktvt tersbut ade lar jgk borak2 pasal hal2 lain..kalo tidak bosan jelaa dok situ kan...

borak punya borak...lupa plak jam dh mnunjukkan 5.30 ptg... aku pn beritahu laa member aku yang aku nk pulang...so member aku temankan aku pi kat keta yg aku drive.. di stu aku memberi kata2 "selamat pulang" aku...hehe.. dan kmudian slpas tu aku pn beredar dari mcd dgn prasaan yg gmbra...dan mnuju ke KL....(sila baca next post)

p/s: amaran kepada peminat fanatik McDOnaLd..JAngaN mAKAn GeLojoh Sperti gmbar Tertera..hehe..

No comments: